>
Zobraziť telefón
910 691 042
sk

Kolesové rýpadlá CASE sú späť!

Rad kolesových rýpadiel CASE zahŕňa štyri nové modely

Nový modelový rad čoraz obľúbenejších kolesových rýpadiel zahŕňa dva modely so štandardnou zadnou časťou WX140E a WX160E a dva kompaktné modely WX155E SR a WX175E SR. Najväčší konvenčný typ (WX210E) bude uvedený na trh neskôr.

Pokiaľ ide o prevádzkovú hmotnosť, WX140E sa pohybuje od 14.9 do 15.9 tony (bez zadných stabilizačných pätiek) v závislosti od typu výložníka (jednodielny, dvojdielny); WX160E sa pohybuje v rozmedzí od 17.6 do 18.4 tony.

Modely WX140E a WX160E si môžete zapožičať v rámci programu DEMO.

Hlavná zbraň kolesových rýpadiel CASE: vysoká užitková hodnota


Na čo sa môžeme tešiť pri nových rýpadlách? Predovšetkým na vysokú úžitkovú hodnotu. Je to spôsobené najmä celkovou koncepciou stroja. Dobre nakonfigurované kolesové rýpadlá ponúkajú multifunkčné riešenie pre skutočne široké spektrum prác. Dôležitá je aj kvalita „vnútorností“, t. j. kľúčových hydraulických a motorových komponentov. Príjemným bonusom je nadčasový dizajn, ktorý bol jasne viditeľný už na pásových rýpadlách série E.

Do úžitkovej hodnoty započítavame aj dlhú životnosť stroja. K tomu významne prispieva kvalita dielov, z ktorých sú rýpadlá vyrobené. Aj tu padla stávka na osvedčených dodávateľov - ťažké nápravy radu ZF umožňujú bezpečnú prácu v náročných terénnych podmienkach a rýchly presun po spevnených cestách. Výkon sa prenáša prostredníctvom prevodovky klasickej konštrukcie, teda dvojstupňového hydrostatu.

Hydraulika s inteligentným systémom riadenia je mimoriadne dobre vyladená. Hlavnými dodávateľmi sú v tomto prípade „ťažké váhy“ ako Bosch Rexroth alebo Kawasaki. Špeciálny softvér Load Independent FlowSharing zabezpečuje hladký priebeh práce a bezstratovú prevádzku.

Pre dobrú priechodnosť terénom výrobca vybavil nové rýpadlá výkyvnou prednou nápravou, pričom hydraulické stabilizátory nápravy sa ovládajú buď automaticky, alebo manuálne z kabíny.

 

Vysoká vybavenosť a množstvo užitočných funkcií


Kabína je klasická, dobre zasadená do nadstavby, s ktorou opticky tvorí jeden celok. V interiéri nájdeme všetko, čo v súčasnosti považujeme za štandard u značiek vyššej strednej triedy.

Podľa prvých obrázkov je potešujúce, že farebný displej v spodnom rade bude vybavený klasickými tlačidlami. Veď stopercentné dotykové ovládanie kľúčových funkcií nie je úplne praktické ani v aute, nieto ešte v pracovnom stroji. Ovládacie panely vyzerajú rovnako „prémiovo“ ako napríklad sedadlá Grammer, volant alebo joysticky. Dovolíme si tvrdiť, že vodič nového „éčka“ bude na svoje rýpadlo patrične hrdý.

Pokiaľ ide o bezpečnosť, výrobca vybavil nové rýpadlá 360° kamerovým systémom Maximum View Monitor a voliteľným zadným radarom. K dispozícii je aj tempomat alebo inteligentný systém palubnej automatizácie CASE RideControl, ktorý je k dispozícii za príplatok.

V rámci základnej konfigurácie si používateľ môže vybrať z niekoľkých vyhotovení, ktoré sa líšia usporiadaním predných a zadných radlíc a predných a zadných stabilizačných podpier. S výnimkou modelu WX175E SR, ktorý sa bude dodávať len s dvojdielnym kĺbovým výložníkom, sú všetky modely k dispozícii buď s jednodielnym, alebo dvojdielnym výložníkom.

Ekologická prevádzka kolesových rýpadiel CASE je samozrejmosťou


Pokiaľ ide o zvolené prevádzkové režimy, maximálna rýchlosť je nastavená na 35 / 38 / 40 km/h v automatickom cestovnom režime a 10 km/h v režime nízkej rýchlosti. K dispozícii je aj režim plazivej jazdy vhodný napríklad na prácu s asfaltovými frézami. V tomto prípade sa stroj nepohybuje rýchlosťou vyššou ako 3 km/h. Pomerne zaujímavý je deklarovaný sklon 70 %. rýpadlo teda zdolá kopec s uhlom sklonu takmer 35 %.

Treba spomenúť aj motory. V tomto prípade padla voľba na moderný nízkoemisný agregát Cummins B4.5, teda preplňovaný vzduchom chladený štvorvalec s elektronicky riadeným vysokotlakovým vstrekovaním common-rail. Na splnenie čoraz náročnejších požiadaviek na čisté emisie je stroj vybavený dnes už svätou trojicou DOC + DPF + SCR, t. j. oxidačnou katalytickou redukciou, filtrami DPF a močovinou. Potešiteľná je absencia EGR ventilu a skutočnosť, že podobné systémy v CASE sú bezproblémové a bezúdržbové.

Zaujímavá je aj možnosť upraviť použitý motor Cummins tak, aby okrem bežnej nafty spaľoval aj rôzne druhy bionafty, HVO (hydrogenovaný rastlinný olej) a iné syntetické palivá. Rozumné riešenie vzhľadom na to, že emisné normy a predpisy (a súvisiace dotácie) sa pomerne často menia.

Kompletný sortiment nových kolesových rýpadiel CASE si môžete pozrieť tu.

Ak máte akékoľvek otázky týkajúce sa nových kolesových rýpadiel alebo by ste rovnou chceli nejaké kúpiť, neváhajte nás kontaktovať alebo vyplňte nasledujúci formulár. Radi vás budeme o strojoch informovať.